Julmat och julmat också lite julmat

Ja det går så där med mitt bloggande, skrev en hel del i fredags, men ingenting kom in
Jag säger bara skit bakom tangenterna.
Så jag tänkte bara i all hast skriva att jag lever och har haft en kanonhelg
Skriver mer i morgon och lägger då in lite bilder från helgen.

I morgon är det dags för coachning på hotel C4

Så tills i morgon när jag är tillbaka på bloggen får ni har det underbart

Natti natti

Pilla

Jonte: Grattis till den nya lägenheten, den var jättefin

Kommentarer
Postat av: Jonte

Tack:) men det är ju lite o fixa... o grattis själv, du och Ingalill kommer att bli så lyckliga i er lilla lya!

2009-11-30 @ 08:52:04
Postat av: Git

Tack för en skön helg! Hoppas du haft en bra dag, ses i morgon.

kram

2009-11-30 @ 19:57:17
URL: http://gitemanuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0