Jag tror jag är med.....

lägenhet. Eller hoppas det i alla fall
Jag och Fru Ekdahl har ju funderat på övernattningslägenhet ett tag nu i  Älmhult.
I förrgår fick vi napp, en kollega till oss som är stationerad i Stockholm och är i Älmhult ibland. Skall säga upp den för att vara i Lund i stället för Älmhult.
Det var en jättefin etta på 37 kvadratmeter med riktigt kök och balkong. Så går det bara i lås så blir jag och Fru Ekdahl sambos ibland haha

På jobbet är det full rulle, idag har jag haft en hel del intervjuer till en ledig tjänst. Trevliga människor där några av dem bara sprudlade energi, det bådar gott detta:)
Sen var det dags för genomgång av vår medarbetarundersökning, gav väl inte lika mycket positiv energi. Men jag är övertygad om att allt kommer att bli bra till slut bara vi ger oss fanken på det.
Mitt motto har ju alltid varit, att tror man på att något skall bli bra så blir det så... o då får jag också leva efter det och tro på det när det gäller mig själv.

har sålt lite servetter och andra saker från företaget i kväll (då blir paps alltid glad) så nu har några sina julklappar klara i alla fall, dock inte jag

Maken har städat och varit riktigt duktig, bara lite kvar som jag får ta i morgon

Nu är det sängdags så jag är pigg inför nya intervjuer i morgon
Sen blir det direkt till en timmes thaimassage efter jobbet, därefter hämtmat, soffan, idol och umgänge med de två killarna i mitt liv: Mange och Marwin

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Git

jag hörde att ni hittat en lägenhet, va kul! Då kanske det blir någon ute kväll också? Det är helt rätt gumman, allt kommer att bli bra så klart, den inställningen är bäst!

kram

2009-11-19 @ 22:58:35
URL: http://gitemanuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0