Så var det måndag igen...

Har varit en bra dag på jobbet, trots att vissa saker äter energi. Känns väl inte som man är den populäraste frukten i skålen just nu. I morgon är det gruppaktivitet och jag hoppas av hela mitt hjärta att vi kommer framåt. Saknar den gamla goa gruppen med skratt och tokiga upptåg. Även om jag sett lite tendenser av det i fredags em och innan jag gick hem idag. Me like:)
På lunchen fixade jag lite nytt knep & knåp till julen, kan det vara något till glöggkvällen, Josse?

Idag kom värsta skrällen på mobilen. Fick mms av Fru Ekdahl med en bild på henne och en snygging med texten: Kolla vilket ragg jag hittade på stranden. O vem tror ni är på bilden med henne, jo Martin haha
Hur liten är världen egentligen ? haha

Har fixat Josses rum nu i kväll så nu är det städat till barnen som skall sova över i jul, maken har inhandlat en stor självuppblåsande madrass också)

I morgonkväll är det dags för bowling med farmskans gäng
Kommer Klotet and the käglers att ta hem vinsten månne?

http://www.youtube.com/watch?v=8wfBL6OuNd0&feature=topvideos#watch-main-area

En liten Calle som avslutning, natti natti
P.S Kitta, tur som har dig

Kommentarer
Postat av: Git

Vilken Martin var det? Hoppas det gick bra på bowlingen!

kram

2009-12-16 @ 21:36:50
URL: http://gitemanuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0