Mera uppdates

Efter coachningssessionen i måndags var jag och gjorde naglar, inte fanken visste jag att det tog tre!!!!! timmar
Herregud, jag höll på att somna i acrylblandningen haha
Skulle ju varit på  mammografi i tisdags men fick flytta tiden till nästa vecka eftersom jag behövde vara på jobbet. Fick massor gjort men ändå finns där alltid massor till att göra, vilket i och för sig inspirerar mig.
På kvällen tittade vi på film och så var det dags att packa inför onsdagen och Julfest på jobbet

Här kommer lite bilder från evenemanget. Vi hade after ski tema. Jag och tre kollegor hade fixat festen sombörjade på jobbet med uppbygd carlsbergbar, tävlingar och afterski band. Gissa om svetten rann i termobyxor, skidpolo, Josses moonboots och täckjacksväst. Alla fick varsett liftkort när de kom där det stod vilket lag de tillhörde, typ St Anton. Samt en bild på sin lagledare





Efter tävlingarna om vad man mindes från Stenmarktiden, vad GB-glassarna hette, frågor påsnowroller filmen, spritprovning och mattefråga så var det dags för transfer till nästa ställe, och givetvis med reseledare


Här är vi som fixade festen



Kolla in denna kollegas strumpor och skor.. cooolt



Nej det är inte AIK som vunnit SM igen det är pris för enastående insatser av min kollega


Kommentarer
Postat av: Git

Tack för en kul kväll!

Kram

2009-12-04 @ 22:02:01
URL: http://gitemanuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0