Löpande band & Anders Ekborg

Började dagen med det första löpande bandet: Mammografin. In och ut i hundra nittio och inte visste jag att ett par bröst kunde bli så långa och platta på en och samma gång.
Körde sen direkt till jobbet, där var städningen och flytten i full gång. På eftermiddagen var det dags för nästa löpande band: Svininfluensesprutan.... In och ut i hundranittio

När jag kom hem hade maken middagen färdig, slängde i mig maten och sen bar det iväg till Kristianstad
Mötte upp tjejerna (Jonna & Josse) utanför konserthuset. VI skulle nämnligen avnjuta Anders Ekborg och en stilla Jul
 Fantastiskt bra:):)Han tyckte det var lite som att komma hem. Han har ju tillbringat sina sommrar som barn i Tollarp

Tjejerna var också nöjda


Nu är det dags för sängen och undra hur det skall gå, just nu har jag värk i båda armarna, och jag som inte kan sova vare sig på rygg eller mage haha

Fru Ekdahl har skickat bild från Thailand och kan ni tro, hon står bredvid en tomte haha hon har förkärlek till tomtar hon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0