Ingenting blir som man tänkt sig

Ingrid min kollega var redan på plats på parkeringen på Skogsgården i Killeberg när jag kom dit. Fick en konstig känsla, där var inte en enda bil på parkeringen????? Och jag som fått besked på att det var fullbokat och sagt ok att vi kunde sitta i mini-spaet!!!!!
Dessutom såg det onekligen mörkt ut i alla fönster, jag ringde på dörrklockan och ingen öppnade...
Ringde 118100 och kom till slut fram efter diverse omkopplingar till ägarinnan. Hon lät helt förvirrad och bad oss vänta ngrminuter så skulle hon komma ut. Det visade sig att det stora möbelföretaget vi samarbetar med hade avbokat och vår bokning åkte också med. Hon gjorde allt för att vi skulle stanna. Det blir nog snart varmt ( det höll 17 grader) men vi kände NEJ: Kallt inga frallor, ja ni vet.
Jag försäkrade att det var OK, herregud alla kan göra fel. Och lovade att vi kommer tillbaka. Ja säger hon
- Lova det så bjuder jag på det
- Tackar :)
Vi drog mot Älmhult och jag ringde aktivitetshuset och kollade om de hade ngt rum ledigt.
Det hade de så där har vi tillbringat dagen som har varit super
Nu kör vi så det ryker, vi är fulla av energi
Vi fyllde hela dagen med råge

Nu är det IDOL och för guds skull lägg nu många röster på Calle
När han nu skall walka in Memphis

Ha en goer kväll

Pilla

Har jag sagt hur bra Sanna, Shirley och Sonjas julskiva är????
Har ju inte lyssnat på den på ett år nu, men blev lika glatt överraskad som i fjol


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0