I kväll gäller det....

Ännu en natt utan ordentlig sömn, värk i min höger arm as allways känns det som och sen sprutarmen på det.
Jaja bara att bryta ihop ock komma igen
Hann knappt till jobbet för vi fick njuta av engelska skolan
Och bjöds på ostfrallor, lussebullar och stora pepparkakor. Tror inte alla företag bjuder på det.
På förmiddagen hade vi ett bra möte, jag gillar ju när man är engagerad och kommer med ideer.

På lunchen köpte jag lite julklappar (igen) och hör och häpna ett par brallor i strl 38:) sist jag köpte stod det 44 på lappen. Hittade en tunika också. Här är resultatet


När jag kom hem bjöd maken på en ny glögg, sen blev det pepparbiff & gratäng och ett gott vin

Nu är det snart postkodmiljonären ( fick bekräftelse idag att nu är jag också med och slåss om vinsterna:)

Sen mina vänner är det dags att ni tar ert ansvar och röstar på



Anna det gäller dig också, kramis

Och sist men inte minst
Stort grattis på namnsdagen Daniel, puss

Kommentarer
Postat av: Git

Stort Grattis till 38:an du är så fin!!

Nu idol, ses kanske på stan i morgon? Vi måste shoppa lite...

kram

2009-12-11 @ 20:36:48
URL: http://gitemanuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0