Har jag varit berusad?

Nej Pilla lilla du har bara vaccinerat dig mot svininfluensan  Usch vilken natt och vilken dag
Jag som inte kan sova på rygg eller mage, och så ont i båda armarna. Hade betonghuvud när jag steg upp, och det har jag haft kvar hela dagen, varit yr, ont i benen. Skulle nog gjort som du Git och blivit kvar i sängen.

VI fortsatte flytta på jobbet idag, vilket innebar att inga telefoner fungerade, sen hade vi produktionssättning i natt, vilket innebar att systemen inte fungerade. Men alla dessa underbara kollegor bara fixar, trixar och biter ihop och löser allt. På lunchen åkte hela min avdelning till ortens gymnasieskola för att äta julbord. Det har varit bokat sen länge. Det är eleverna som läser på restauranglinjen som lagat och serverar maten. Ett annorlunda men gott julbord.
Eftermiddagen bjöd på utvecklingssamtal, mitt när jag sitter där med en av mina medarbetare så knackar det på dörren och in kommer hon som jobbar i receptionen men blomster!!! och de var till mig....
Min medarbetare frågade om jag fyllde år
- äh nej ( och jag funderde, har vi bröllopsdag? nej....
Jag öppnar nyfiket och hittar underbara och på kortet står det: Tack för igår, du är världens bästa mamma vi älskar dig /Jonna och Josefine
O jag blir väl så rörd och glad så jag börjar gråta
Tack snälla ni, om ni visste hur glad jag blev, älskar er också

Tänkte visa er mitt inköp från igår

Annars köper jag alltid saker och ger bort, men nu banne mig slog jag till och köpte en tomte till mig själv. Visst är han söt?
Ikväll har Johan varit hos oss och käkat kvällsmat och fikat, supertrevligt
Till sist vill jag visa julkortet som redan kommit: Julhälsning från familjen Woods



Fru Ekdahl har också skickat hälsning från Thailand igen, de har det underbart och reser nu vidare från något litet ställe med egen strand till ngt större ställe, var förtäljde inte sms:et

natti natti nu är det läggdax

Glöm inte er plikt i morgon och rösta på världens bästa Calle

http://www.youtube.com/watch?v=G-55Wldq06k

P.S nytt rekord idag 8.8 kg ner:)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0