Från sjukgymnast till sjukgymnast

Började dagen med ett sjukgymnastbesök på sjukhuset, sen var det bara hem och öppna datorn. Mitt mål var att rensa lite mail ( hade bara 1524 i inkorgen) nu är jag nere i under 1000:) man hinner inte allt som man tror för telefonen ringer och nya mail trillar in.
Sen var det dags för nästa sjukgymnast, denna gång på vårcentralen. Skulle ni se någon springa omkring och pendla så är det inte någon ny klocka, det är bara jag.
Kvällen har vi tillbringat inne hos Jonna, vi har käkat stuvade makaroner och falukorv och chokladpudding och grädde till efterrätt. Glömde ju kameran hemma så jag kan inte visa hur julfint hon fått det. Alla var där utom Mange som var på väg hem från Norrland och Josse jobbade.

Tänkte kolla om alla ni andra kvinnor också är rörmokare? I förrgår rensade jag duschen (då snackar vi geckligt) idag har jag rensat de två tvättställena på stora toan (görk)

Till sist en liten sötis

Det var en björn, ett lejon och en gris.
Björnen sa, om jag morrar så skakar alla av rädsla.
Lejonet sa, om jag morrar så flyr alla av rädsla.
Då sa grisen, det är väl inget, om jag nyser så går hela världen och vaccinerar sig!
 

 Natti natti

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0