En vecka kvar

En vecka kvar till dopparedan, och så ostrukturerad och ofärdig har jag nog aldrig varit haha
Men det blir jul ändå, jag lovar.
Haft en bra dag på jobbet idag, möten med mycket energi = me like
O japp det är trevligt när bossen dricker magmedicin, sjunger och är glad:)
Ikväll har vi gjort lite julgodis, jag och barnen. Mange och Marwin skottade snö
   
Sen är den stora frågan vem som skall äta upp pumpsen, stoppskylten och polisbilen (som vi trodde var en snigel haha) i marsipan bläääääääääää

I morgon är det lite roliga möten på jobbet, nice sen är det glöggkväll hos Josefine & Karl-Henrik
Ska bli riktigt roligt

Nu är det natti natti, i morgon skall jag upp och köra min fina nyservade bil (eller hur Jonte)
Tror att Fru Ekdahl är på väg hem nu, miss her och snart blir vi sambos

//Pilla

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas att knäcken görs av en erfaren expert... hört ni har en i er familj..

2009-12-17 @ 22:19:26
Postat av: Anonym

Måste vara chefen (Magnus) fråga honom hur det gick med knäcken som gjordes i Mikron.

2009-12-18 @ 19:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0